Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 25.11.2017, 06:39

Меню сайту
Реквізити

Полтавська обл.
Миргородський р-н
с.В.Сорочинці
вул.Миргородська,40
Телефони:
8(05355)31793(мед.пункт)
8(05355)31624(секретар)
email: sorint@ukr.net

Карта проїзду
Будьте з нами
Знайомтесь, про нас
Погода

Новини osvita.ua
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика

Експеримент: плекаємо "живе ядро"

      Експеримент: плекаємо "живе ядро”.
  Педагогічний колектив школи розвиває й використовує в своїй діяльності педагогічну спадщину А.С.Макаренка, Г.Г.Ващенка, В.О.Сухомлинського та новітні педагогічні технології.
  Педагогічною радою школи в 1993 році була прийнята пропозиція її директора І.О.Фесенка про впровадження експерименту під загальною назвою "Структурна перебудова навчально-виховного процесу на основі запровадження передових педагогічних технологій, теоретичної та практичної спадщини А.С.Макаренка”. Його основна ідея:”Виховувати в людині живу душу, виплекати "живе ядро” ”.
  Мета структурної перебудови навчальної роботи – домогтися максимально засвоєння учнями програмного матеріалу в умовах плинності контингенту.
  Основні завдання:
- науково обґрунтувати і відпрацювати форми, методи роботи вчителів та вихователів за рекомендованою експериментальною методикою;
- запровадити практичний досвід роботи А.С.Макаренка в сучасній школі-інтернаті;
- створити умови для максимальної соціально-психологічної реабілітації та адаптації вихованців до реального життя в умовах ринкової економіки;
Ці завдання вирішуються за двома напрямками:
                    1. Перебудова навчальної роботи.
  Проведено перерозподіл годин, відведених для самопідготовки у другій половині дня: виділено додаткові уроки з базових дисциплін.
  Це дало можливість провести більш раціональний розподіл навчального матеріалу, організувати поглиблене його вивчення, інтенсивну індивідуальну роботу з дітьми, вести тематично-залікову систему обліку знань і вмінь учнів.
  Ефективність такої системи полягає в тому, що вчитель творчо використовує в своїй роботі нові форми і методи викладання матеріалу, прищеплює дітям навички самостійності на основі тісної співпраці з ними, готуючи їх в перспективі для навчання в середніх спеціальних та вищих навчальних закладах.
  Виконанню завдань експерименту сприяють найбільш ефективне і повне використання можливостей кабінетної системи та максимальна наочність процесу навчання.
  В систему експерименту включена й молодша школа. В першому-четвертому класах працюють творчі, висококваліфіковані фахівці, які навчають дітей не тільки читати і писати, а й жити в колективі.
  Велику увагу приділяють у школі оздоровленню дітей. На великій перерві та на початку кожного уроку проводиться 5-хвилинна загальношкільна музична зарядка.


                    2.Перебудова виховної роботи.
  Зміна структури навчального процесу дала змогу в другій половині дня відмовитися від класу як структурної одиниці дитячого колективу і організувати всю виховну роботу і побут дітей у рамках різновікових сімей, і таким чином ефективно застосувати в практичній діяльності школи педагогічну спадщину А.С.Макаренка.
  Різновікові групи в школі перетворились у своєрідні сім’ї – осередки, де ефективно передається досвід старших молодшим, поповнюються традиції школи, здійснюються більш дієвий контроль за дітьми.
  Після прогулянки в другій половині дня діти мають годину індивідуальних занять, під час яких допомогу кожному надасть або старший товариш або вихователь.


  На базі різновікових загонів створені органи учнівського самоврядування, які вирішують всі питання шкільного життя, побуту, дозвілля в рамках демократичного шкільного об’єднання "Козацька республіка”. Курінні отамани утворюють Малу Козацьку Раду, яка вирішує питання шкільного життя, а найбільш вагоміші питання виносить на Велику Козацьку Раду – загальні збори учнів і педагогічного колективу. Для вирішення питання дисципліни, навчання існує Суд Лицарської Честі, спірні питання вирішує Конституційний Суд.

                    Вчимося жити в умовах сучасності.
  Педагогічний колектив намагається, готуючи учнів до життя в умовах ринкової економіки, подолати їх економічну безграмотність. У школі діє Козацьке товариство "Надія”, яке має Біржу праці, валюту Козацької республіки, свій Банк, економічний центр, що керує виконанням дітьми трудових угод, нараховує і видає заробітну плату. Грошова одиниця Козацької республіки – СОРІНТ (СОРочинський ІНТернат).


  Моделюючи умови реального життя, в школі створили магазин, кафе, відеосалон, дискотеку, які дають можливість реалізувати зароблені гроші як засіб платежу.


  Значну методичну допомогу в реалізації економічної освіти учнів 5-11 класів школи-інтернату надає Харківський педагогічний університет, з яким налагоджена тісна співпраця. З 1996 року школа зарахована до складу навчально-методичного комплексу Харьківського національного педагогічного університету (договір між ними укладено 29.11.1996 р.)
  Згідно з угодою випускники-медалісти та учні, що закінчили школу на ,,відмінно,, і ,,добре,, , вступають до університету без вступних іспитів за наслідком співбесіди.
 Студентами цього університету стали близько 20 випускників школи.
Форма входу

Пошук
Календар
Годинник
Наші іменинники
Вітання нашим друзям
залишайте тут
Клубничный торт.Маленькие картинки
Блоги
Блог 11-го класу

Блог 10-го класу

Блог 9-го класу

Блог 8-го класу
Гуртки

Інформація тут
Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Швидка психолого-
педагогічна допомога
Корисні кнопки


Архів записів

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz