Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 22.09.2017, 21:56

Меню сайту
Реквізити

Полтавська обл.
Миргородський р-н
с.В.Сорочинці
вул.Миргородська,40
Телефони:
8(05355)31793(мед.пункт)
8(05355)31624(секретар)
email: sorint@ukr.net

Карта проїзду
Будьте з нами
Знайомтесь, про нас
Погода

Новини osvita.ua
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Статистика

художньо-естетичний

Музичне мистецтво
Музика – єдина всесвітня мова, її не потрібно перекладати, на ній душа розмовляє з душею. Бертольд Авербах

Вчитель Музики Гель М.В. Вища категорія, старший вчитель. Упорядник і автор пісенників для 5-8 класів. Автор і упорядник музичного збірника для дітей ,,Дзвени струна душі людської,, Написав музику до літературних сценаріїв: "Де срібліє водиця", "Перлини української народної пісні". Є автором літературно-музичного сценарію "Мрія про щасливу долю". Пише музичні твори до свят.

Кабінет музики.

 

 

 Хореографія

Художньо-естетичне виховання учнів у позаурочній діяльності

Метою художньо-естетичного виховання учнів у позаурочній діяльності є засвоєння цінностей, формування ціннісного ставлення до світу, здатності сприймати й примножувати художні цінності у сфері дозвілля. Щоб формувати духовну культуру учнів", недостатньо забезпечення умов для опанування системою знань і вмінь, включення в художню діяльність, необхідно виховувати ціннісне ставлення до мистецтва через власний емоційно забарвлений досвід. Змістом цього досвіду виступає:

-         сукупність потреб соціокультурного характеру, спрямованих на соціально значущі об'єкти та види діяльності;

-         здатність до відчуття широкої палітри емоцій, до морально-естетичних переживань, до вияву емоцій різної інтенсивності у відповідності з суспільною системою цінностей та ідеалів.

Специфіка художньо-естетичного виховання у позаурочний час дозволяє виділити його провідні функції і розглянути їх у двох площинах: з боку соціальних та особистісних потреб.

Найважливішою з погляду реалізації соціальних потреб є функція естетичної соціалізації— забезпечення безперервного розвитку учнів, залучення їх до активного процесу оволодіння художніми цінностями.

Надзвичайно важлива в особистісному відношенні ціннісно-орієнтаційна функція, яка допомагає шукати і знаходити життєві орієнтири, естетичні ідеали, що мають силу наочного прикладу і зразка вдосконалення та змін у власному розумінні образу світу.

У хореографії запрограмована багата структура соціальної діяльності. Танець, що є видом мистецтва, у практиці позаурочної діяльності доцільно розглядати і як специфічний засіб спілкування, і як засіб формування загальної та естетичної культури, і як спосіб згуртування вихованців у спільноту на грунті інтересу до танцювального мистецтва.

Однією з розповсюджених форм проведення дозвілля, особливо серед підлітків та старшокласників, є дискотека, використання можливостей якої може стати засобом нейтралізації негативних впливів на особистість. Враховуючи місце, яке займає розважальна музика у запитах сучасних школярів, а також їхні потреби в реалізації рухової активності та спілкуванні, основним завданням дискотеки слід визначити виховання культури дозвілля, яка крім вибіркового ставлення до мистецтва, сформованих музичних смаків, широкого мистецького кругозору вбирає в себе і пластичну культуру рухів, культуру поведінки, культуру спілкування тощо. Тому організатори дискотеки при розробці її сценаріїв мають звертати увагу на зміст музичної, рухової, пластичної складових.

 

 

 

Сторінку оновлено 10.05.2015 р.

Форма входу

Пошук
Календар
Годинник
Наші іменинники
Вітання нашим друзям
залишайте тут
Клубничный торт.Маленькие картинки
Блоги
Блог 11-го класу

Блог 10-го класу

Блог 9-го класу

Блог 8-го класу
Гуртки

Інформація тут
Календар свят і подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Швидка психолого-
педагогічна допомога
Корисні кнопки


Архів записів

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz